Стартер на ваз 21099 карбюратор: Автомобильные объявления — Доска объявлений
Стартер 29.3708 автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099
Одной из наиболее распростаненных моделей стартеров для автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099 является стартер 29.3708 и его модификации (например, 29.3708-01 и т.п.). Это четырехщеточный электродвигатель постоянного тока со смешанным возбуждением от постоянных магнитов, оборудованный приводом включения и двухобмоточным тяговым реле. Рассмотрим его параметры и технические характеристики.
Стартер 29.3708 автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099
Основные характеристики стартера
Номинальное напряжение – 12 В
Номинальная мощность – 1,3 кВт (1,77 л.с.)
Направление вращения (со стороны шестерни привода) – левое
Возбуждение (обмотка) – смешанное
Масса стартера – 6 кг
Температурный режим работы – от +45 до -50
Привод стартера
Привод – шестерней с роликовой муфтой свободного хода («бендикс»)
Число зубьев шестерни привода стартера («бендикса») – 11
Коллектор
Тип коллектора – торцовый
Диаметр коллектора – 65 мм
Число пластин коллектора – 31
Обмотка статора
Число последовательных катушек в обмотке стартера – 3
Число витков в каждой из катушек обмотки – 5
Размер провода каждой из катушек обмотки – 2,24/5,3 мм
Число параллельных катушек обмотки стартера – 1
Число витков параллельной катушки – 170
Диаметр провода параллельной катушки – 0,6 мм
Обмотка якоря
Число секций обмотки якоря – 31
Число витков в секции – 1
Диаметр провода витков обмотки якоря – 1,65/3,4 мм
Число пазов в якоре – 31
Шаг проводников секции по пазам якоря – 1-8
Шаг проводников секции по коллектору – 1-15
Щетки
Тип щеток – МГС-20
Число щеток – 4
Размеры щеток – 7/16/20 мм
Сила натяжения щеточной пружины – 0,9-1,1 кГс
Тяговое реле («втягивающее»)
Напряжение включения тягового реле («втягивающего») – 9 В
Ток потребляемый втягивающей обмоткой – 24,4 А
Ток потребляемый удерживающей обмоткой – 15,8 А
Режимы работы стартера
Режим номинальной мощности
Крутящий момент на валу стартера – 0,76 кГс. м
Частота вращения вала стартера – 1650 об/мин
Сила тока – 280 А
Режим холостого хода
Напряжение – 11,5 В
Сила тока – 75 А
Частота вращения вала стартера – 5000 (+500-800) об/мин
Режим полного торможения
Крутящий момент на валу стартера – 1,4 кГс.м
Сила тока – 500 А
Напряжение – 7 В
Примечания и дополнения
— Стартеры 29.3708 взаимозаменяем с другими стартерами автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099 (например, 5712.3708), идентичен по креплению и характеристикам.
Еще статьи по электрооборудованию автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Не крутит стартер автомобиля ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Не горит ближний или дальний свет фар на автомобиле ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Проверка стартера на автомобиле ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Разборка стартера 29.3708 автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Проверка генератора автомобилей ВАЗ 2108, 2109, 21099
— Как понять, что щетки стартера вышли из строя?
Подписывайтесь на нас!
Обслуживание стартера Ваз 2108, Ваз 2109, Ваз 21099
. Инструкция по разборке и сборке стартера автомобиля лада 2108 своими руками, этапы снятия и установки на автомобиль стартера ваз 21099, ваз 2108, ваз 2109.
Диагностика электрооборудования автомобиля лада 2109. Пособие по ремонту электрооборудования: генератора, стартера зажигания лада 2108. Проверка отопителя лада 21099.
Снятие и установка стартера
Перед началом: отсоедините провод от клеммы “–” аккумуляторной батареи. ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ 1. Отсоедините колодку с проводом от клеммы тягового реле стартера. 2. Отверните гайку крепления и снимите провод с контактного болта тягового реле стартера ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099. 3. Отверните болты крепления и снимите защиту картера. 4. Снизу отсека двигателя Ваз 2109, Ваз 21099, Ваз 2108,
Разборка стартера
В корпусе стартера лада самара закреплены четыре обмотки возбуждения.
Предупреждение
Разбирайте тяговое реле только при необходимости его ремонта.
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
1. Отверните гайку с нижнего контактного болта.
2. Снимите шайбу и отсоедините наконечник вывода обмотки статора ваз 2108.
3. Отверните два винта крепления тягового реле.
4. Выньте тяговое реле.
Дефектовка деталей и ремонт стартера
Предупреждение
При проверке напряжением 220 В соблюдайте осторожность – не касайтесь руками частей стартера лада спутник, находящихся под напряжением.
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ
1. Очистите все детали стартера.
2. Проверьте состояние обмотки статора.
Сборка стартера
ПОРЯДОК ВЫПОЛНЕНИЯ 1. Соберите стартер лада самара в обратном порядке с учетом следующего. 2. Надежно припаяйте выводы обмоток к клеммам тягового реле ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099. 3. Смажьте моторным маслом шлицы и цапфы вала якоря… 4. …втулки задней крышки и промежуточной опоры… 5. …наконечник якоря тягового реле… 6. …шлицы обгонной муфты. 7.
Характеристика стартера
Стартер ваз 2108, ваз 2109, ваз 21099 установлен на картере сцепления с левой стороны двигателя.
Стартер:
1 – крышка со стороны коллектора 2 – корпус 3 – крышка со стороны привода 4 – привод 5 – вал якоря 6 – тяговое реле 7 – контактные болты 8 – вывод обмотки статора
Техническая характеристика стартера
Номинальная мощность, кВт
1,3
Потребляемая сила тока при максимальной
- Блок реле и схемы
- Генератор
- Стартер
- Освещение
- Отопитель
- Стеклоочистители
- Система зажигания
ВАЗ / 2108, 2109, 21099 / ремонт / электрооборудование / стартер
кутени иваз-2109 ингакаланга?
Ngokuqinisekileyo wonke umnini wemoto wayejongene nengxaki xa imoto yakhe ingaqali. I-VAZ 2109 imoto yangaphandle — ayinandaba. Iimpawu zifanayo kuwo wonke umntu. Kwinqaku lemihla siza kuqwalasela ukuba kutheni iVAZ 2109 (я-карбюратор kunye nejectject kubandakanywa) ingaqalwanga nendlela yokuphelisa le ngxaki.
Ибхетри
Инто йокукала куфунека уйибеке инггалело ибхетри. Нгокукодва укуба имото яисегараджи оканье квиндаво йокупака нгапхезулу квевеки. Ibhetri inepropati yokulahlekelwa ngumrhumo wayo. Ngokuqhelekileyo abahamba ngeenqwelo-moya bajamelana nale nto ebusika. Нгобусуку, ибхетри ингахле илахлекелве кума-30 екхулвини кверхафу йайо йонке. Исисомбуло кукулавула ибхетри. Нангона кунджало, кухо иимеко апхо куфунека ухамбе кхона нгоку. Kukho indlela yokuphuma kwimeko. Ukwenza oku, kufuneka uguqule izibane zeemoto ngexesha elithile (1-2 imizuzu). Ngale nddlela, sisenza i-electrolyte isebenze kwibhetri, ngaloo nddlela yandisa izinga lamandla. Xa я-электролит iqala ukusebenza, ibhetri ibhuqa kwaye ngoku ngoku iyakongezwa. Kuthiwani ukuba i- ВАЗ 21099 инжектор айифуни (айинакугала укуджика)? Oku kwenzeka nakwibhetri ehlawulisiweyo. Kwaye nesizathu salokhu yiimpawu eziphezu kwayo. Убухо бэ-окисление кунье не-налет кубангела укудибана номнту омпофу, нгенха ёко, и-ваз 2109 (инжектор 8 клапанов) айилунганга. Izizathu zembethe ezimhlophe, ezimele zihlanjululwe nge-наждачная бумага. Эмва Коко, Иифлети Зифаква Квиндаво Квайе Имото Куфунека Илинксе Гемпумелело.
Ukugqithisa
Kodwa kuthekani ukuba, kunye nebhetri ehlawulisiweyo, i-VAZ 2109айи кугала? Ingxaki kukujonga kwinkqubo yokutshayela. Into yokuqala omele uyibeke ingqalelo yintambo ye-trambler kunye neencingo zayo. Иимпаву — я-стартер иджикелеза, нгаманье амаксеша «иябамба», нангона кунджало, айифуни. Kwaye umqhubi we-nazhezhe ukuba imoto «iya kuqalisa ukukala», iphendulela inkwenkwezi ngemizuzwana engama-20-30. Kwaye ngoko ude ibhetri ibuyiselwa kwakhona. Оку акунаквензива нгокубанзи. Umqhubi kufuneka angazange aguqulwe ngaphaya kwemizuzwana emi-5-7 kunye nekhefu lomzuzu. Нгапхандле коко, утйала ндже ибхетри. Kwenzeka ukuba umatshini akaqalanga ngenxa yenkohlakalo embi. Oku kunokwenzeka ngenxa yokuphazamiseka kwelinye lezingcingo eziphezulu ezipphuma kwi -coil yomlilo kwikhandlela. Кухо ezine kuphela, esinye kwisilinda ngasinye. Ukuphazamiseka kuboniswa kubukho betlanzi ekuhlanganiseni kwamakhandlela ngetambo. Eyona nto ibonakala kakuhle ebusuku. Ngomda we-wire ngexesha elidluleyo unqumla intsiza encinci, ngokuphindaphindiweyo i-синий и белый. Укуба кунджало, в куфунека итхате индаво. Umthombo wee-high-vol провода квиимото зе-ваз 2109зенза иихиломитха эзингама-40-50 замавака.
Uzalise isasaza
Oku kwenzeka emva kokusebenzisa imoto kwimvula okanye emva kokuhlamba injini. Nangona umlambo omncinci wamanzi, ungena kwi-distributor yombane, unokuthintela ukuqhuma okuqhelekileyo — isilaidi ayikwazi ukuvelisa intlanzi efunekayo ukutshaya umxube. Ukuthintela oku, musa ukuqhuba ngesivinini esiphezulu kwimigqomo, kwaye xa uhlamba injini — uvale ngokucophelela zonke izinto zokutshaya, kuquka amashishini ekhandlela.
Катушка
Ukuba yedwa, inokuthi ifumaneke i-мультиметр. Ukungabikho kwemandla kubonisa ukuba le nto ayinako ukunikezela okwangoku efunekayo ukudala u-spark ekamelweni lokutsha. Ukuba iikhoyili ezimbini zisesemotweni kwaye enye yazo iphosakeleyo, umatshini uya kusebenza, kodwa enye yeesilinda iya kubonakaliswa.
Amakhandlela
Emva kokukhipha ityhubhu ekohliweyo (yenza ngokucophelela, ukuze ungalimazi ii-connectors), sebenzisa ikhibhodi yekhandlela ukususa izinto ngaphandle. Ukuba bafumana ukuhlaselwa, bazaliswe ngepetroli okanye bengcolile nje — ingxaki kubo. Xa unikezela umlinganiselo omkhulu wamafutha kunye nomlinganiselo omncinci womoya, loo nto ayikwazi ukutshaya umxube. Нгенкса йоко, я-ВАЗ 2109(и-карбюратор) айилунганга — я-стартер ияджикелеза, кухо интла. Хлола иифовуни зи-электрод-куфунека зингадлули кви-0,8 миллиметра. Yomisa izinto kwaye uhlambuluke ngendwangu eyomileyo evela ekungcola.
Кутекани укуба акухо нкоко?
Ха кунгабихо ихенкси йефовуни, унокумиса иинксаленье нгендлела эяхлукилейо. Нгало нджонго имото ияфаква «нгокунгататхи хланготи», укутшитшисва куяшинтша. Эмва коко, укутшиса и-газовая педаль фантси квае угукуле умкало мы-стартер имизузвана эмихлану. Ngaloo nddlela, inani elikhulu lomoya lifika kwigumbi lokutshabalalisa — ikhandlela limile ngempumelelo. Kubalulekile ukukhumbula ukuba ngalo msebenzi, inani leoli kwiindonga zeesilinda liyehla. Нгоко ке, акуйимфунеко укусетйензисва какуби нгале ндлела, уквензела укуба инджини айисебензи «эломилейо».
Isihlungi esiyinqambi
I-clog yakhe izisa into yokuba i-VAZ 2109 ayiyi kuqala. Kwaye akunandaba nokuba i-карбюратор iyisithuthi okanye инжектор. Хлола imeko yefowuni yomoya ngokulula. Квайе кви-карбюратор накви-впрыск, куфунека увасусе ихава йендлу (умлинганисело купхела кукуба нговокукала ийиниити, квае нговесибили — ипластики). Эмва Коко Ситхатха Икела Лизе Лиджонге Имеко Яло. Изинто зефаиле зефаиле мазибе зилула. Ukuba uthuli kunye nentlaka zikhona kuzo, umoya ohamba ngawo awukwazi ukugqitha kwigumbi lokutsha. Ngenxa yoko, kuvela ukuba i-карбюратор айлунгиси иваз 2109: i-starter ijikeleza, кухо интла. Ebusika, zihlolisise ngokukhawuleza imeko yalo yangaphandle. Улухлу олунджало, нджегеситхомбени нгаквесокудла, алусайи кусетиензисва. Эве, акуи кубахомаза имото, нангона кунджало, куя кубахо укуфазамисека роко. Ngenxa yoko, igumbi liya kugcwaba umxube kakhulu kakhulu-ngoko ke ukungabikho kwe «тяга», amandla, ukudibanisa ngokukhawuleza kunye nokusetyenziswa kwamanzi. Ukutshintshisa ле nxalenye ngenye entsha, uza kususa ngokukhawuleza zonke ezi ngxaki. Ngendlela, umvelisi uncoma ukutshintsha i-filter ye-air ubuncinane kanye kunye neekhilomitha eziliwaka ezili-10. Ukuba imoto iyasebenza kwimimandla yasemaphandleni, apho kukho iindlela ezininzi ezingcolileyo, eli xesha kufuneka lihlulwe libe zibini. Uthuli kunye nentsiba yizona iintshaba eziphambili kwicebo lokucoca.
Iifayile
Iimoto zeVAZ 2109 zinamalungiselelo angenakulungeleka ebhokisini lefestile — phakathi kwe-лобовое стекло kunye nendawo yeenjini. Yonke inkunkuma, uthuli kunye nezinye iifomiti ziqokelela kule bhloko. Укуба исикхекеза сингасайинва, эмва квемвула, изиксхобо зинганаманзи, эзенза зибе «мфутшане». Ezona zinto ziphambili kwimeko Yethu Yintsimbi yokuphepha yepompoli yepetroli. Ukuba itshisiwe, umbane awukwazi ukudlula kwi-tank yegesi ukuya kwikhamera. Kwaye akukho «ukuhlanjululwa» apha akuyi kusindisa. Ukuze kungangeni kwiimeko ezinjalo ezingaqondakali, abaqhubi abanamava bacebisa ukuba bachlale bephethe iifom ezintsha.
Izigcawu zeValve
Kwi-карбюратор «yesibhozo» kunye «neyesithoba» nge injini 1.3 akukho mhlawuli we-hydraulic. Нгенкса йоко, иифаиле зокувала иифаиле куфунека зибекве зонке иихиломитха эзингамавака эзи-20. Iipinki ze-«ущемленный» azikwazi ukubonelela ngokuqhelekileyo nokukhutshwa kwamafutha, ngoko injini ayisebenzi kakuhle — kunzima ukukala. Ziye zityhila ngeendlela zokulungiswa kunye nokukhiya.
Ioli
Ngenxa yeoli eninzi, umoto awukwazi ukukala ngokuqhelekileyo. Le ngxaki ibonakala ngexesha lobusika. Ngenxa yeoli elicuthayo, ukunyanzeliswa kuncitshiswe — imoto ayinakukwazi ukuyisebenzisa umxube. Ebusika, ioli egciniweyo igxotha phantsi kwaye xa uzama ukuqala phezulu kwe-цилиндр, ithululela i-petroli, leyo iyayichitha kwaye ikhuphe kwiindonga.
Izigaba zexesha
Yintoni enokuyenza ukuba i-VAZ 2109 инжектор ayilunganga (i-starter ayiyikuguqula — ityektshi)? Kufanelekile ukuthobela ingqalelo kwimeko yebhanki lexesha. Mhlawumbi yahamba kwiimpawu kwaye inkqubo ayikwazi ukuphumeza isigaba. Квахона, укухлукана квайо куноквензека. Ukuvuma oku kudimazeke kakhulu, ngakumbi kwiinjini ezinomlinganiselo we-1,3 литра. Кулоо мафутха, укуба кухо ихефу, и-клапан исуке игобиле. Ngoko ke, kuyimfuneko ukubeka iliso kwimeko yayo kwaye, phambi koqhekeko oluncinci, ukwenza enye indawo. Inokubhabha ngenxa yokunyanzeliswa okubi kwi-roller. Хангела укуба улула лулула кахулу — укуба икела личафазела ихава йокукхусела ипластики, куфунека итательве.
Qalisa
Ukuba ayiyi kujikeleza nangona ibhetri ityala, mhlawumbi isingenakunceda. Ukuyifakela endaweni oyifunayo:
- Susa i-terminal kunye ne-block block kwi-star relay.